سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 مدل برتر زن ایرانی

اغلب مدل های معروف که در فضای مجازی مانند تیک تاک، اینستاگرام و ... به شهر ت و محبوبیت رسیده اند؛ دارای تحصیلات در رشته های تخصصی مدلینگ و یا رشته های هنری نمی باشند. بلکه به دلیل انتشار عکس و ویدیو از خود در حالت های مختلف و در ژست های متنوع، وارد حرفه مدلینگ شده اند.

در مقابل اما بسیاری از افراد در این عرصه حضور دارند که به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت هستند. اغلب مدل های زن ایرانی به دلیل محدودیت هایی که در کشور ایران از جانب حجاب و پوشش وجود دارد؛ و همچنین به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات کافی از مدل های زن در کشور، عدم فعالیت مناسب آژانس های تبلیغاتب مدلینگ و ... ناشناخته باقی مانده اند.

مدل زن ایرانی معروف در خارج از کشور

بنا به دلایل بیان شده، بسیاری از خانم هایی که به رشته مدلینگ و فعالیت در این زمینه علاقه دارند؛ مجبور به ترک وطن و ادامه تحصیل و عالیت در کشور های دیگر هستند. مگر اینکه تمایل داشته باشند تا علاوقه خود را با لباس پوشیده و استایل محجبه به عنوان یک حجاب استایل در داخل کشور ادامه دهند.

معرفی 5 مدل برتر زن ایرانی

1-     نسیم پدراد

متولد 18 نوامبر 1981 در تهران و مشغول به حرفه بازیگری در کالیفرنیا که دارای ملیت ایرانی آمریکایی می باشد و به زبان فارسی تسلط کامل دارد.

نسیم پدراد مدل ایرانی

2-     نگار زادگان

متولید 30 خرداد 1361 در آلمان که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد و جز موفق ترین افراد مشهور سینما در این کشور به شمار می رود.

نکار زادگان مدل ایرانی

3-     لیلا حاتمی

متولد 9 مهر 1351 در تهران که از معروف ترین بازیگران زن ایرانی می باشد. او فارغ اتخصیل فرانسه و فرزند کارگردان معروف علی حاتمی است.

لیلا حاتمی بازیگر و مدل ایرانی

4-     کارترین بل

متولد 23 مرداد 1347 در لندن و فرزند پدری اسکاتلندی و مادری ایرانی می باشد. ویژگی های ایرانی در چهره او و ته لهجه انگلیسی در هنگام صحبت به زبان فارسی جذابیت او را دو چندان کرده است.

 

 

 

 

کاترین بل بازیگر و مدل ایرانی

5-     بهار سومخ

متولد 10 فروردین 1354 در تهران است که در حال حاضر یکی از بازیگران معروف در کالیفرنیا می باشد. او در سال 2006 در لیست 100 زن زیبای جهان در مجله People قرار گرفت.

بهار سومخ مدل ایرانی